لاضافة تعليق على احد الموضوعات إضغط على عنوان الموضوع ليتم فتحه فى صفحه جديده أو إضغط على كلمة التعليقات أسفل كل موضوع

ملحوظه : الصور التى فى يمين الصفحه بالظغط عليها تدخل الى الموقع المشار اليه فى كلمات الصوره

الأربعاء، 24 يونيو 2009


نفسي أعيط جوه مني

نفسي انهنه وأستفيض

نفسي اخلي الدمعه نازله تحرق في الوريد

نفسي أصرخ وأرمي وجعي

جوه قالب من حديد

نفسي أروح في مكان بعيد

أداوي همي وأكوي دمعي

لجل يوم ما يستفيض

نفسي أرجع ويا نفسي حد

غيري يكون عنيد

نفسي أداوي جرحك أنت

حتى لو هأحط قلبي وسط قضبان حديد

نفسي ألم دمعك جوه عيني لأني

مش هستحمل لحظه يفيض

نفسي أخدك جوه جفوني

بين رموشي وأغفيك

نفسي أغرق جوه حزنك أنزع

الهم اللي صايبك

نفسي أصحى الصبح مره

الاقى مطبخنا الجميل

الاقي ايدك حاضنه طاسه اللبن الحليب

ويا طبق من كورن فليكسنا الشهير

ونجري نطلع نفتح شباكنا الكبير

ونأكل ويا بعض حمامنا الجميل

ونضحك ضحكه صافيه ونتفرج ع الزبالين

كان نفسي نفضل علطول صغيرين

نفسي ابوسك بين عيونك

لجل قلبك يستكين جوه حضن قلبي

لكن اللي في ايدي مش كتير

ياحلاوه ياحته مني

يأخويا وأبويا وابني

ياريتني كنت أقدر أعمل أي حاجه

بس مش في ايديا حاجه

بس جوه قلبي حاجه رافضه

يوم تكون أسير

شد حيلك وأملى قلبك بالوكيل

هناك تعليق واحد:

تبارك يقول...

مش فاهمه حاجه
بس جميل يا alltime
الى الامام والمزيد واوعه تنسى المدونه بتاعتى ابقى اعملها اعلان واى حاجه كده
مع تحياتى تبارك
بنت مصريه