لاضافة تعليق على احد الموضوعات إضغط على عنوان الموضوع ليتم فتحه فى صفحه جديده أو إضغط على كلمة التعليقات أسفل كل موضوع

ملحوظه : الصور التى فى يمين الصفحه بالظغط عليها تدخل الى الموقع المشار اليه فى كلمات الصوره

الخميس، 31 ديسمبر 2009

ما تجى تخطط كده كده فانيه




الموضوع دا حيرنى قوى قبل ما أكتب فيه بس بعد مراجعه مريره مع نفسى وصلت لانه لازم او من الممكن اطرح وجه نظرى دى وانتوا بقى من تعليقاتكوا هاعرف رد الفعل 

الموضوع كالاتى كلنا طبعا بيجى يوم تحصل معانا حاجات كتير  قوى سواء حاجه تحزن او حاجه تفرح مثلا ممكن ماماتك تتعب شويه او والدك ممكن انت تتعب ممكن والد صاحبك يموت او والدك يموت او تتعرض لموقف ما 
انا فى الخلاصه قصدى انه ليه الواحد ينتظر لحد ما يتعرض للمواقف دى انا من زمان قوى وانا بقول لصحابى من المفروض الواحد يحضر نفسه لما والده يموت هيعمل ايه او والدته تموت هيعمل ايه بالظبط فى اليوم دا طيب لو مثلا خالته ماتت او خاله او عمه او جده
انا وربنا مش بهزر بس بفكركوا انه الكلام دا انا طارحه للمناقشه فقط 
ونفسى ومنتظر ردكواااااا كلامى صح ولا غلط من المفروض كل واحد يحضر نفسه ويفكر من دلوقتى هيعمل ايه لو تعرض لاى موقف سواء موقف محرج او موقف محزن او موقف مفرح او اى موقف 


منتظر تعليقاتكواا





ليست هناك تعليقات: