لاضافة تعليق على احد الموضوعات إضغط على عنوان الموضوع ليتم فتحه فى صفحه جديده أو إضغط على كلمة التعليقات أسفل كل موضوع

ملحوظه : الصور التى فى يمين الصفحه بالظغط عليها تدخل الى الموقع المشار اليه فى كلمات الصوره

الأحد، 27 سبتمبر 2009

خواطر انسان مكتئب جدا !!!!


أنا لقمه بايته جنب حيطه في حته ضلمه أكلها كلب

أنا نكته بايخه أو عبيطه سمعها واحد مات وطب

أنا بيض ممشش ريحته وحشه ونحس دايم مستمر

أنا طير معشش في الترب فكر في مره يستقر

انا صوت بعيد دبحة وريد وشوكه في زور واحد جعان

انا طبعا غير فنان فريد وبيطلق لمشاعره العنان

أكيد هقول في مره لأ وأقوم وأقف على رجلي

لقيت طلعلي في رجلي شق وضعت وراح خلاص حلمي

فكرت في مره اكون شجاع وازعق بصوتي الناس تخاف

و طلعت في الآخر بتاع أو بير غويط جاله جفاف

هييجي اليوم أكيد هييجي وأزحزح الطوبه التقيله

وهبقى محمود المليجي وعمري ما اتنيل بنيله

وعمري ما أضعف أو أإن وهفتري عالخلق كله

ولا عمر يوم يركبني جن وهنسى ماضيه وذله

ولا هبقى طيب أو كريم بالعكس لازم ابقى عنتر

والناس هتبقى عب حليم والباقي يبقى عبله واكتر


وأكثر
وأكثر

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...

أنا لقمه بايته جنب حيطه في حته ضلمه أكلها كلب
أنا نكته بايخه أو عبيطه سمعها واحد مات وطب
أنا بيض ممشش ريحته وحشه ونحس دايم مستمر
أنا طير معشش في الترب فكر في مره يستقر
انا صوت بعيد دبحة وريد وشوكه في زور واحد جعان


ايه الفن دا بس ممكن تقولنا ازاى نعمل المدونه بالتفصيل

غير معرف يقول...

حضرتكم ليه حذفت التعليق هو كان تعليق غير مقبول ولا انا اللى مش مقبوله
شكرااااا